Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg

Bekijk het aanbod op onze website en voeg producten toe aan je winkelwagen.

Klantenservice

Neem contact op met onze vestiging

    Chabot fashion
  • Zuidplein Hoog 425
  • 3083 BE Rotterdam
  • Tel: 010-2939330

Veelgestelde vragen

bestellen

Geen zorgen, je kunt heel gemakkelijk de factuur pauzeren in afwachting van een retour verwerking. Weten hoe je dit doet? Lees hier de uitgebreide instructies van Klarna. Mocht je een gedeelte van de bestelling hebben geretourneerd, zullen wij na het verwerken van je retour de Klarna factuur aanpassen en opnieuw verzenden per mail. De betalingstermijn van 14 dagen zal opnieuw starten vanaf het verwerken van je gedeeltelijke retournering. Meer weten over het retourneren van je bestelling naar Chabot? Uitgebreide informatie vind je hier

We adviseren je om allereerst in je ongewenste mail/spam te kijken. Tevens raden we je aan om ''chabotfashion@chabot.nl'' te markeren als betrouwbaar zodat je altijd op de hoogte bent.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je order nog niet is verstuurd, mocht je twijfelen kijken we dit graag even voor je na. Je kunt ons hier bereiken

Klik op een foto van een artikel

Kies een maat en klik op ‘BESTEL NU’

Als je niet meer verder wilt winkelen kun je op ‘NU KOPEN’ klikken

Je kunt nu je gegevens invullen. Als je al klant bent en je hebt je emailadres ingevuld wordt er gevraagd of je wilt inloggen of verder wilt gaan zonder inloggen. Als je inlogt worden al je gegevens al voor je ingevuld. Als je alles hebt ingevuld druk je op ‘VOLGENDE STAP’.

Kies hier je gewenste vervoerder en tijdstip van levering. Klik dan op ‘VOLGENDE STAP’

Kies in dit scherm voor je gewenste betaaloptie en klik op ‘VOLGENDE STAP’

Controleer in dit scherm je hele bestelling en als alles goed is ingevuld kun je klikken op ‘NU KOPEN’. Je wordt nu doorverwezen naar de pagina van de internetkassa (Mollie.nl) en hier kun je de betaling afhandelen.

Nadat je al deze stappen hebt doorlopen krijg je van ons direct een orderbevestiging. Zodra wij jouw pakket ingepakt en verstuurd hebben ontvang je van ons een mail met een track & trace code zodat je je pakket kunt volgen.

Wij werken samen met PostNL voor alle zendingen binnen de Benelux.

Voor 16:00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis.

Verzenden is gratis in Nederland en Belgie voor alle orders bij besteding van €50,- of meer. (sale uitgezonderd)

Zeker, geen probleem! Je kunt bij het afrekenen aangeven dat je het in de winkel wilt ophalen. Een uur na je bestelling, ligt het klaar in de winkel.

Dat kan gebeuren, maar bel wel z.s.m. onze klantenservice zodat wij het nog kunnen aanpassen. Totdat het pakketje meegegaan is met de post kunnen we het nog aanpassen. Als het opgehaald is met de post helaas niet meer.

Je kunt er vanuit gaan dat je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen wordt geleverd vanaf het moment dat wij de verzendbevestiging met track&trace per mail hebben verzonden. Indien de bestelling niet binnen deze periode wordt geleverd ligt de verantwoordelijkheid bij de consument om dit uiterlijk binnen 14 dagen vanaf de dag van verzending door Chabot aan onze klantenservice te melden zodat er een aflever onderzoek kan worden opgestart. Wordt dit niet binnen 14 dagen aan ons gemeld vervalt het herroepingsrecht van de consument

betalen

Afhankelijk van het land waar vandaan je bestelt bieden we de volgende betaalopties aan:

- iDeal

- Apple Pay

- Creditcard (Visa, Mastercard)

- Fashioncheque

- Klarna (achteraf betalen binnen 14 dagen)

Ja je kunt via Klarna met factuur betalen. Je hebt dan 30 dagen de tijd om je factuur te betalen. Voor Klarna factuur betaal je 1,95 kosten (wij rekenen de kosten direct door).

Klarna verzorgt de betalingen en Chabot heeft geen invloed hierop. Wij kunnen ook niet zien waarom iemand wordt afgekeurd. Dit kan door vele redenen gebeuren. Voor verdere vragen over uw over Klarna kunt u bellen naar +31 (0)20 8082852.

Ja betalen via onze site is veilig. Via een beveiligde lijn leiden wij jouw betaling naar de internetkassa van Mollie.nl, die de afhandeling van de transactie verzorgt. Aan het slotje en de https:// in je browser kun je zien dat de gegevens gecodeerd verstuurd worden via een ‘secure connection’. Wanneer de internetkassa de betaling heeft ontvangen, maken wij jouw bestelling gereed. Creditcard gegevens worden door ons niet opgeslagen en kunnen wij ook niet inzien.

Ja de prijzen zijn online hetzelfde als in de winkel.

klachten

Indien je een klacht hebt, verzoeken wij je vriendelijk eerst contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 010-2939330 of een e-mail te sturen naar chabotfashion@gmail.com. Wij zullen klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen doorgaans binnen 24 uur beantwoorden.

Chabot staat in voor de deugdelijkheid en de kwaliteit van de producten die verkocht worden op chabot.nl.

Mocht een product niet aan de verwachting voldoen, bijvoorbeeld door snelle slijtage, defecten etc, neem dan contact op via chabotfashion@gmail.com of bel met 010-2939330. Na beoordeling van het product door Chabot en de fabrikant zal worden besloten of het artikel wordt gerepareerd, vervangen of dat de order geannuleerd wordt.

Deze garantie geldt alleen op artikelen die op een normale frequente wijze zijn gedragen en gewassen.

De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Mocht er een klacht ontstaan buiten de periode van 6 maanden dan is het mogelijk dat hier de fabrieksgarantie op van toepassing is. Dit is van toepassing in een beperkt aantal gevallen.

Sommige artikelen bevatten zeer delicate stoffen of materialen waarop we geen garantie kunnen geven. Dit zijn o.a.ritsen, nopjes zolen, strass stenen en/of pailletten, bont en delicate leersoorten.

overige

Je krijgt direct na je betaling een mail met de bevestiging dat de bestelling goed is doorgekomen bij ons. Als je geen mail ontvangt controleer dan je spamfolder of junkmail.

Als we je bestelling hebben verstuurd ontvang je een mail met een track & trace code waarmee je je pakket kunt volgen tot aan levering.

We kunnen niet precies op de dag voorspellen wanneer we in de uitverkoop gaan, maar je kunt goed aanhouden dat het half december is en half juni. Vaste klanten krijgen dan nog eens een week eerder de mogelijkheid om te kopen tegen sale prijzen. Zorg dus dat je geregistreerd bent in ons systeem. Je kunt je hier registreren.

Soms kan het best lastig zijn om de juiste maat te kiezen. Maten kunnen per merk of artikel soms anders uitvallen. Je kunt er vanuit gaan dat de lengte van je kind correspondeert met de maat (afhankelijk van de bouw). Onze maattabellen geven een richtlijn bij het kiezen van de juist maat. Klik hier (maattabel pagina) voor onze maattabellen

Als je babykleding cadeau wilt geven bij de geboorte van een kindje, kun je kijken naar het geboortekaartje. Op een geboortekaartje staat meestal de lengte en het geboortegewicht van het kindje vermeld. Houd de lengte aan voor de maat en kies 1 maatje groter wanneer het geboortegewicht boven de 3500 gram is.

Twijfel je nog steeds? Bel ons dan op 010-2939330. We kunnen je vast helpen hiermee!

Ja zeker. Zonder extra kosten maken we er een mooi pakket van.

Alles wat we in de winkel verkopen, verkopen we ook online. De maten die online vermeld staan, is ook de voorraad in de winkel. Staan de maat er niet bij, hebben we deze ook niet meer beschikbaar in de winkel.

Ja helaas kan dat wel eens voorkomen. Vooral in de sale als de laatste maten de deur uitvliegen. Het kan dat een artikel in de winkel op hetzelfde moment gepakt of afgerekend wordt door een klant terwijl jij online aan het afrekenen bent. De voorraad wordt live bijgewerkt, maar daar kunnen we ons helaas niet helemaal tegen wapenen. Ook kan het voorkomen dat de voorraad niet helemaal klopt doordat iemand een foutje heeft gemaakt of omdat het artikel gestolen is (helaas komt dat wel eens voor).

Zodra we zien dat het artikel alsnog niet meer aanwezig is zullen we direct een mail sturen naar je. Of we bellen je als we een andere optie voor je denken te hebben. Anders krijg je direct je geld teruggestort op dezelfde manier als dat je betaald hebt.

We bieden onze klanten 10 dagen na aankoop het verschil terug in de vorm van een tegoedbon. Dit geldt zowel voor de winkels als voor online. Heb je dus iets gekocht op 6 december en het artikel is op 15 december in de sale gegaan dan kun je nog het verschil terug krijgen. Je dient dit wel zelf binnen de termijn te melden via chabotfashion@gmail.com of via 010-2939330. In de winkel kun je het verschil terug krijgen op vertoon van de kassabon.

Let op! We bieden deze service alleen als we naar de sale gaan. Als de sale van bijvoorbeeld de 30% naar de 50% gaat, of tijdens acties als Black Friday etc, dan geven we niet het verschil terug. We moeten ergens een grens trekken en het is aan de klant om te wachten tot het artikel verder wordt afgeprijsd. Daarbij loop je natuurlijk wel het risico dat het uitverkocht raakt.

retourneren

Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden worden geretourneerd. Gebruik hiervoor het bijgeleverde retour label. Je kunt je retour inleveren bij een PostNL service punt bij jou in de buurt

Gebruik voor het retourneren het formulier welke bij je bestelling is toegevoegd. Je kunt hierop aangeven welke producten je terug wilt sturen en waarom. De retournering hoeft niet te worden aangemeld. Vergeet het retourformulier niet toe te voegen bij je retourzending, retourneringen zonder formulier duren langer om verwerkt te worden.

Retourneer je je bestelling vanuit een ander land dan Nederland? Frankeer je retournering voldoende bij een verzender naar keuze, de kosten hiervoor komen voor eigen rekening.

Ons retouradres is:

Chabot Fashion

Zuidplein Hoog 425

3083 BE Rotterdam

Ja hoor dat is geen probleem. Bij ruilen raden we je aan om eerst even te bellen met de winkel zodat je zeker weet dat het artikel er is en zodat wij het voor je kunnen reserveren. Je kunt ons bereiken op 010-2939330. Bij retourneren wordt het bedrag via Mollie.nl terug gestort. Of komt het bedrag bij Klarna te vervallen.

Nee, de verzendkosten bij een ruiling zijn voor onze rekening.

Zodra wij je retour hebben gecontroleerd en vewerkt zullen we direct het bedrag terugstorten op dezelfde wijze als je betaald hebt.

Voor iDeal betalingen zal hier max. 3 werkdagen overheen gaan. Bij Creditcards zul je de terugbetaling zien op je maandafschrift. Klarna kan een aantal werkdagen overheen gaan. Chabot is niet verantwoordelijk voor vertragingen door externe partijen, maar dat komt zelden voor.

winkels

Ja hoor we staan graag voor je klaar! Je kunt rechtstreeks bellen met de winkel

Als je belt naar de winkel en er wordt door drukte niet opgenomen of ze zijn in gesprek dan wordt je zo snel mogelijk terug gebeld.

Nee in onze winkels krijg je een tegoedbon of kan het geruild worden voor iets anders. Vanwege de hoge waarde van onze producten moeten onze medewerkers bijna al het briefgeld direct afstorten in een kluis. Zij kunnen wegens veiligheidsredenen ook niet meer bij dit geld. We hebben dus altijd relatief weinig cashgeld in onze kassa’s en kunnen daardoor ook geen geld teruggeven. Een tegoedbon is onbeperkt geldig.

Ja je kunt artikelen reserveren bij ons in de winkel. We adviseren je om de winkel te bellen hiervoor. Houdt er rekening mee dat we artikelen maximaal een paar dagen kunnen reserveren. In de sale is het te druk en kunnen we geen artikelen reserveren.

De winkels zijn op de volgende tijden geopend:

Ma – 12:00 t/m 17:30

Di – 09:30 t/m 17:30

Wo – 09:30 t/m 17:30

Do – 09:30 t/m 17:30

Vr – 09:30 t/m 21:00 (koopavond)

Za – 09:30 t/m 17:30

Zo – 09:30 t/m 17:30

Staat je vraag er niet tussen?

Wil je graag meer informatie of heb je een vraag? Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.